K problematice inscenování opery Bedřicha Smetany Libuše – Bc. Kristýna Svítilová
Bc. Kristýna Svítilová
Diplomová práce
K problematice inscenování opery Bedřicha Smetany Libuše
Staging of Bedřich Smetana's opera Libuše
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o operním díle Bedřicha Smetany – Libuše. Je rozdělena do dvou částí – na období vzniku a prvních dvou uvedení této opery a na poslední dvě nastudování v Národním divadle Brno a v Národním divadle v Praze v roce 2018. První část pojednává o vzniku opery a o historických událostech, převážně politických, které za jejím vznikem stojí. Dále jsou zde rozebrány …víceAbstract:
The master thesis is focused on Bedřich Smetana´s opera Libuše. It is divided into two parts: period of formation and first two performances of the opera, and the last two renditions in Národní divadlo Brno and in Národní divadlo in Prague in 2018. First part deals with formation of opera and historical events, mainly political, which are considered as a result of operas formation. Also, there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpisy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Pivoda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní akce v Plzni pořádané v rámci stého výročí vzniku samostatného československého státu a jejich vliv na kulturní život města
Hana HRSTKOVÁ -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta