Bc. Pavel Smola
Master's thesis
Teorie her v marketingu
The Theory of games in marketing
Abstract:
V diplomové práci jsou řešeny potenciální a též reálné aplikace Teorie her při procesu a aplikaci vstupu nové firmy na již zavedený trh. V teoretické části je zmíněna historie vědního oboru Teorie her včetně nejvýznamnějších představitelů a jejich přínosu. V pokračování teoretické části jsou analyzovány jednotlivé oblasti Teorie her s přihlédnutím k vybranému tématu oblast marketingu, vstupu a řízení …moreAbstract:
In this thesis I deal with potential and also the practical applications of The Theory of games during the application process and entry of new firms to already established market. In the theoretical part the history of science The Theory of games is mentioned including the most important leaders and their contribution. In continuation of the theoretical section topics are described and The Theory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ezdni/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Herbert Heissler
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Opakované vězňovo dilema
Hana KRAKOVSKÁ -
Námět společenské hry na základě teorie her
Daniel Musil -
Aplikace teorie her
Evžen Rybkin -
Popularizace teorie her
Iva Dosedělová -
Význam a aplikace teorie her v podnikovém managementu
Jan Pokorný -
Aplikace teorie her s opakováním na analýzu vztahů mezi dvěma firmami
Krisztina Szabó -
Oligopoly a teorie her
Gabriela Klánová -
Aplikace teorie her na povolební vyjednávání po volbách do Poslanecké sněmovny v ČR 2010
Arnošt Zeman