Bc. Pavel Smola

Diplomová práce

Teorie her v marketingu

The Theory of games in marketing
Anotace:
V diplomové práci jsou řešeny potenciální a též reálné aplikace Teorie her při procesu a aplikaci vstupu nové firmy na již zavedený trh. V teoretické části je zmíněna historie vědního oboru Teorie her včetně nejvýznamnějších představitelů a jejich přínosu. V pokračování teoretické části jsou analyzovány jednotlivé oblasti Teorie her s přihlédnutím k vybranému tématu oblast marketingu, vstupu a řízení …více
Abstract:
In this thesis I deal with potential and also the practical applications of The Theory of games during the application process and entry of new firms to already established market. In the theoretical part the history of science The Theory of games is mentioned including the most important leaders and their contribution. In continuation of the theoretical section topics are described and The Theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace