Bc. Pavel Smola
Diplomová práce
Teorie her v marketingu
The Theory of games in marketing
Anotace:
V diplomové práci jsou řešeny potenciální a též reálné aplikace Teorie her při procesu a aplikaci vstupu nové firmy na již zavedený trh. V teoretické části je zmíněna historie vědního oboru Teorie her včetně nejvýznamnějších představitelů a jejich přínosu. V pokračování teoretické části jsou analyzovány jednotlivé oblasti Teorie her s přihlédnutím k vybranému tématu oblast marketingu, vstupu a řízení …víceAbstract:
In this thesis I deal with potential and also the practical applications of The Theory of games during the application process and entry of new firms to already established market. In the theoretical part the history of science The Theory of games is mentioned including the most important leaders and their contribution. In continuation of the theoretical section topics are described and The Theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ezdni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Opakované vězňovo dilema
Hana KRAKOVSKÁ -
Námět společenské hry na základě teorie her
Daniel Musil -
Aplikace teorie her
Evžen Rybkin -
Popularizace teorie her
Iva Dosedělová -
Význam a aplikace teorie her v podnikovém managementu
Jan Pokorný -
Aplikace teorie her s opakováním na analýzu vztahů mezi dvěma firmami
Krisztina Szabó -
Oligopoly a teorie her
Gabriela Klánová -
Aplikace teorie her na povolební vyjednávání po volbách do Poslanecké sněmovny v ČR 2010
Arnošt Zeman