Analýza současného přístupu k problematice společenské odpovědnosti podniku – Bc. Petr Blažek
Bc. Petr Blažek
Diplomová práce
Analýza současného přístupu k problematice společenské odpovědnosti podniku
Analysis of Corporate Social Responsibility Approach
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je problematika současného přístupu ke společenské odpovědnosti podniku (CSR). Cílem práce je identifikace podobnosti (či rozdílnosti) vnímání a postojů k CSR aktivitám mezi podniky (jako jejich iniciátory) a spotřebiteli. V teoretické části práce je nejdříve vymezen koncept CSR (včetně jeho postupného vývoje a odlišení od podobných konceptů) a dále přiblíženy jeho současné …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is an issue of a current corporate social responsibility approach. The goal of the thesis is an identification of similarities (or differences) of perception and attitudes towards CSR activities between companies (as its initiators) and consumers. In the theoretical part of the thesis is at first defined a CSR concept (including its evolution and differentiation from …víceKlíčová slova
společenská odpovědnost podniku (CSR) společenská výkonnost podniku (CSP) stakeholdeři stakeholderský přístup „triple-bottom line“ společensky odpovědný marketing (SRM) konkurenční výhoda corporate social responsibility (CSR) corporate social performance (CSP) stakeholders stakeholder´s approach socially responsible marketing (SRM) competitive advantage
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hfr4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: David Binar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of the introduction of the euro on the corporate sector
Yiming Hua -
Porovnání principů Corporate Governance v rozvinutých ekonomikách a v zemích střední a východní Evropy
Anastasiya Tishchenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Yu-Hsin Cheng -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev