K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách – Monika PUDELKOVÁ
Monika PUDELKOVÁ
Diplomová práce
K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách
To the issue of school maturity and readiness in kindergartens and primary schools
Anotace:
Posuzování školní zralosti a připravenosti je důležitým pomocníkem při rozhodování o nástupu dítěte do základní školy. Je to počátek důležité etapy v životě každého dítěte i jeho rodiny. Žádoucím momentem je, aby se právě tento počátek dítěti co nejvíce zdařil. Míra úspěšnosti a všechny subjektivní prožitky dítěte ovlivní na dlouhou dobu jeho vztah ke škole i vzdělávání, a dokonce lze říci, že se podstatně …víceAbstract:
Assessing school maturity and preparedness is an important aid in deciding when a child enters primary school.This marks the beginning of a crucial phase in the life of each child and their family. It is desirable that this starting point is as successful as possible for the child. The degree of success and all subjective experiences of the child will have a long- lasting impact on their attitude towards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUDELKOVÁ, Monika. K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika úrovně jazykových schopností dětí s vývojovou dysfázií
Nikola Havlová -
Charakteristika instrumentálních aktivit dětí předškolního věku
Markéta Stolzová -
Charakteristika komunikace dítěte v předškolním věku
Anna Bubláková -
Srovnání hry dítěte předškolního věku s poruchou autistického spektra a dítěte intaktního
Michaela NEVAŘILOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí předškolního věku v rámci běžné mateřské školy a v mateřské škole využívající Montessori koncepci vzdělávání
Martina ZÁLEŠÁKOVÁ -
Školní zralost a připravenost žáků
Natálie KOLODZIEJOVÁ -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ