K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách – Monika PUDELKOVÁ
Monika PUDELKOVÁ
Master's thesis
K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách
To the issue of school maturity and readiness in kindergartens and primary schools
Anotácia:
Posuzování školní zralosti a připravenosti je důležitým pomocníkem při rozhodování o nástupu dítěte do základní školy. Je to počátek důležité etapy v životě každého dítěte i jeho rodiny. Žádoucím momentem je, aby se právě tento počátek dítěti co nejvíce zdařil. Míra úspěšnosti a všechny subjektivní prožitky dítěte ovlivní na dlouhou dobu jeho vztah ke škole i vzdělávání, a dokonce lze říci, že se podstatně …viacAbstract:
Assessing school maturity and preparedness is an important aid in deciding when a child enters primary school.This marks the beginning of a crucial phase in the life of each child and their family. It is desirable that this starting point is as successful as possible for the child. The degree of success and all subjective experiences of the child will have a long- lasting impact on their attitude towards …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUDELKOVÁ, Monika. K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika úrovně jazykových schopností dětí s vývojovou dysfázií
Nikola Havlová -
Charakteristika komunikace dítěte v předškolním věku
Anna Bubláková -
Charakteristika instrumentálních aktivit dětí předškolního věku
Markéta Stolzová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u intaktního dítěte předškolního věku
Martina Zajícová -
Srovnání hry dítěte předškolního věku s poruchou autistického spektra a dítěte intaktního
Michaela NEVAŘILOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí předškolního věku v rámci běžné mateřské školy a v mateřské škole využívající Montessori koncepci vzdělávání
Martina ZÁLEŠÁKOVÁ -
Školní zralost a připravenost žáků
Natálie KOLODZIEJOVÁ -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová