Vybrané problémy při uplatnění absolventů střední školy pro sluchově postižené – Bc. Eva Štefková
Bc. Eva Štefková
Bakalářská práce
Vybrané problémy při uplatnění absolventů střední školy pro sluchově postižené
Anotace:
V teoretické části jsem nejprve vymezila speciální pedagogiku a její diagnostiku. V další části uvádím důležitost toho, jak se společnost stará o své handicapované spoluobčany a co je defektivita. Dále nutnost včasné diagnostiky u sluchově postižených a jaká je klasifikace sluchových vad. Ve společnosti je důležitá komunikace, a proto se práce zaměřuje také na komunikaci neslyšících. Dalším důležitým …víceAbstract:
First I defined concept of education of people with special needs and its diagnostics in theoretical part. Next, there are how society is taking care of hard-of-hearing people and definition of handicap, also necessity of timely diagnostics of hard-of-hearing and classification of hearing handicap. Communication is important in society therefore thesis is concentrated on communication of hard-of-hearing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aztp8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2006
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístup společnosti k osobám se zdravotním postižením
Marie Veselá -
Řízení a vedení pracovníků ve společnosti eD system a.s.
Jana Rafajová -
Hodnocení úrovně společensky odpovědného podnikání ve společnosti Tieto Czech s.r.o.
Jakub Hajduch -
Dárcovství krve a přístup současné společnosti
Marie Sochorová -
Konstrukce indexu digitální ekonomiky a společnosti: alternativní přístupy
Ondřej Nedoma -
Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti
Michal Hromek -
Moderní marketingové přístupy v interní komunikaci vybrané společnosti
Veronika Křivdová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová