Analýza firemní kultury realitní kanceláře TALANDA Invest, s.r.o. – Jan Jírek
Jan Jírek
Bachelor's thesis
Analýza firemní kultury realitní kanceláře TALANDA Invest, s.r.o.
The analysis of organizational culture of real estate agency TALANDA Invest Ltd.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza firemní kultury realitní kanceláře TALANDA Invest, s.r.o. Jedná se o malou firmu s třiceti realitními makléři působícími na čtyřech pobočkách. V prvním oddílu teoretické části je rozebrán a popsán samotný pojem firemní kultura, vlivy, které na kulturu působí a prvky, kterými je kultura utvářena. Dále je popsána typologie a síla firemní kultury. V druhém oddílu teoretické …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is the analysis of organizational culture of real estate agency TALANDA Invest Ltd. This small agency consists of thirty brokers who are working in five branch offices. The analyzation and description of the idea of organizational culture itself, its determinants, elements and the typology itself are described in the first part of theoretical part of the bachelor's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7306
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍREK, Jan. \textit{Analýza firemní kultury realitní kanceláře TALANDA Invest, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ftanak/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Firemní kultura včetně projektové studie
Edina Faiglová -
Firemní kultura a její vliv na výkonnost firmy
Ondřej Marek -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura
Helena Cellarová -
Firemní kultura
Vojtěch Kohout -
Firemní kultura
Kristýna Štěpánová -
Firemní kultura
Adéla Dřevová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights