Proces rozhodování při nákupu osobních automobilů – Bc. Michal Mathy
Bc. Michal Mathy
Diplomová práce
Proces rozhodování při nákupu osobních automobilů
The decision-making process in Purchase passenger cars
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat proces rozhodování spotřebitele při nákupu osobního automobilu. Proces rozhodování při koupi vozidla bývá komplexnější a rozsáhlejší, než je tomu u každodenního nákupu krátkodobého zboží. Teoretická část je zaměřena na spotřební chování v rozvinutém modifikovaném modelu podnět-odezva. Jsou zde jmenovány konkrétní vlivy, které působí na spotřebitelovo rozhodování …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is provide a description of the consumer´s decision-making process, when purchasing passenger car. The decision-making process for the purchase of vehicles is more comprehensive and larger, than everyday purchase of predominantly short goods. The theoretical part is focused on consumer behavior in the developed and modified model initiative-response. There are many factors …víceKlíčová slova
Spotřebitel rozhodovací proces predispozice spotřebitele podněty prostředí osobní automobily současný stav prodeje osobních automobilů budoucí vývoj prodeje osobních automobilů.Consumer decision-making process the predisposition of the consumer the initiatives of the environment passanger cars present situation of purchase passanger cars future developments of the purchase passanger cars.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b7awj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická analýza podniku Color Cars spol. s.r.o. Drásov
Patrik Stoulil -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Comparison of the Impact of Contemporary Financial Crisis on the Economy of the United States of America and China
Luomai Wang -
Analýza závislosti prodeje vozidel BMW v ČR na podpoře prodeje
Tomáš Cmíral -
Návrh na zlepšení tréninkových procesů prodeje v oblasti prodeje osobních vozů
Lukáš Prokip -
Návrh na zvýšení prodeje finančních produktů na České poště, s. p.
Žaneta Boukalová -
Prodej ze dvora - podmínky, současný stav a možnosti rozvoje. Kvalitativní výzkum ze Žďárských vrchů
Alice Hradilová -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová