Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů – Lucie Blažková
Lucie Blažková
Bachelor's thesis
Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů
Sexist Advertising Through the Eyes of Consumers of Different Age
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je upozornit, jak reklama, obsahující sexistické prvky, působí na spotřebitele různých věkových skupin. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zachycuje problematiku z pohledu definic, praktická část předkládá praktické poznatky k předloženému tématu. Za pomocí dotazníkového šetření došlo ke zmapování a vyhodnocení problematiky, kterou věkovou …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.