Lucie Blažková

Bachelor's thesis

Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů

Sexist Advertising Through the Eyes of Consumers of Different Age
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je upozornit, jak reklama, obsahující sexistické prvky, působí na spotřebitele různých věkových skupin. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zachycuje problematiku z pohledu definic, praktická část předkládá praktické poznatky k předloženému tématu. Za pomocí dotazníkového šetření došlo ke zmapování a vyhodnocení problematiky, kterou věkovou …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.