Ing. Filip Klasna

Bakalářská práce

Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem

Comparison of Effectiveness of Marketing Communication Selected Companies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce s názvem „Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem“ je analyzovat a porovnat dvě vybrané firmy z hlediska efektivnosti jejich marketingové komunikace. Firmami, na které je tato práce zaměřená, jsou americké nadnárodní společnosti a lídři trhu s informačními technologiemi společnosti Apple Inc. a Microsoft Corporation. Teoretická část bakalářské práce …více
Abstract:
The aim of this bachelor work called " Comparing Efficiency of Marketing Communication in the Selected Companies" is to break up and compare the two selected companies from the point of view of efficiency of their marketing communication. The companies, which this work has been aimed to, are American multinational firms and leaders in the market with IT technologies of the companies Apple Inc. and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS