Ing. Filip Klasna

Bachelor's thesis

Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem

Comparison of Effectiveness of Marketing Communication Selected Companies
Abstract:
Cílem této bakalářské práce s názvem „Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem“ je analyzovat a porovnat dvě vybrané firmy z hlediska efektivnosti jejich marketingové komunikace. Firmami, na které je tato práce zaměřená, jsou americké nadnárodní společnosti a lídři trhu s informačními technologiemi společnosti Apple Inc. a Microsoft Corporation. Teoretická část bakalářské práce …more
Abstract:
The aim of this bachelor work called " Comparing Efficiency of Marketing Communication in the Selected Companies" is to break up and compare the two selected companies from the point of view of efficiency of their marketing communication. The companies, which this work has been aimed to, are American multinational firms and leaders in the market with IT technologies of the companies Apple Inc. and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS