Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem – Ing. Filip Klasna
Ing. Filip Klasna
Bachelor's thesis
Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem
Comparison of Effectiveness of Marketing Communication Selected Companies
Abstract:
Cílem této bakalářské práce s názvem „Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem“ je analyzovat a porovnat dvě vybrané firmy z hlediska efektivnosti jejich marketingové komunikace. Firmami, na které je tato práce zaměřená, jsou americké nadnárodní společnosti a lídři trhu s informačními technologiemi společnosti Apple Inc. a Microsoft Corporation. Teoretická část bakalářské práce …moreAbstract:
The aim of this bachelor work called " Comparing Efficiency of Marketing Communication in the Selected Companies" is to break up and compare the two selected companies from the point of view of efficiency of their marketing communication. The companies, which this work has been aimed to, are American multinational firms and leaders in the market with IT technologies of the companies Apple Inc. and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/e4yan/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLASNA, Filip. \textit{Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ftpo8q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Effectiveness Evaluation of Shopper Marketing Tools
Alena Sergeevna Gruzdeva -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
Nodirbek Rahmonov -
Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.
Milan Cafourek -
Efektivnost nástrojů integrované marketingové komunikace pojišťovny
Alena Haluzová