Efektivnost nástrojů integrované marketingové komunikace pojišťovny – Ing. Alena Haluzová
Ing. Alena Haluzová
Diplomová práce
Efektivnost nástrojů integrované marketingové komunikace pojišťovny
The effectivenss of integrated marketing communication tools of the in insurance company
Anotace:
Má práce se zabývá tématem „Efektivnost nástrojů integrované marketingové komunikace pojišťovny“. Navazuji tím na svou bakalářskou práci „Marketingová komunikace“. Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku a analýzu způsobu využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V první části práce jsem popsala a vysvětlila jejich užití z teoretického hlediska. Následně jsem v části druhé vysvětlila …víceAbstract:
My work is concerned on the theme „ The effectiveness of integrated marketing communication tools of the insurance company“. I am referring to my bachelor work “Marketing communication”. My diploma work is concentrated on characteristics and analyzes the way of using individual instruments of communication mix. In the first part of my work, I explained their applying from the theoretical aspect. In …víceKlíčová slova
Komunikace marketing pojišťovna cestovní pojištění úrazové a zdravotní pojištění reklama v mobilu podpora prodeje public relations osobní prodej on-line pojištění communication insurance company travel insurance accident and health insurance mobile advertisement sales promotion personal selling on-line insurance.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uqaxh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Prodej zboží na on-line trzích
Tomáš Bumbálek -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Elektronický obchod: e-kniha, on-line prodej a nákup knižních titulů
Leona Šmardová -
Analýza spolupráce dealerů a pojišťoven pomocí Accident Damage Strategy
Nikita Stolyarov -
Ekonomické a právní aspekty zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu a nemoci z povolání
Kateřina Šimková -
Srovnání redistribučního působení zdanění osobních příjmů a odvodů z mezd a souvisejících veřejných dávek v Česku a v Německu
Jan Bernas -
Mzda zaměstnance, její zdanění a související sociální a zdravotní pojištění
Radovan Mareš -
Zdravotní a sociální pojištění zaměstnanců a osob samostatně výdělečně činných v České republice
Gabriela Čtrnáctová