Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem – Ing. Filip Klasna
Ing. Filip Klasna
Bakalářská práce
Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem
Comparison of Effectiveness of Marketing Communication Selected Companies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce s názvem „Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem“ je analyzovat a porovnat dvě vybrané firmy z hlediska efektivnosti jejich marketingové komunikace. Firmami, na které je tato práce zaměřená, jsou americké nadnárodní společnosti a lídři trhu s informačními technologiemi společnosti Apple Inc. a Microsoft Corporation. Teoretická část bakalářské práce …víceAbstract:
The aim of this bachelor work called " Comparing Efficiency of Marketing Communication in the Selected Companies" is to break up and compare the two selected companies from the point of view of efficiency of their marketing communication. The companies, which this work has been aimed to, are American multinational firms and leaders in the market with IT technologies of the companies Apple Inc. and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e4yan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
Nodirbek Rahmonov -
Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.
Milan Cafourek -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko