Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení – Bc. Romana ČOČKOVÁ
Bc. Romana ČOČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení
Analysis of communication mix of hotel facilities
Anotace:
Úvod se zaměřuje na stručnou teorii marketingu v oblasti služeb, cestovního ruchu a komunikačního mixu hotelu. Obsahem práce je charakteristika zkoumaných subjektů {--} sítě hotelů ve Velkých Karlovicích, a analýza jejich stávajícího komunikačního mixu. Práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich využití firmou HP Tronic, která hotely provozuje. Komunikační nástroje jednotlivých …víceAbstract:
The introduction of this work includes a brief theory of marketing of services, tourist industry and hotel communication mix. The content of the work is the characteristic of researched subjects {--} the network of hotels in Velké Karlovice, and analysis of their existing communication mix. The work is concentrated on individual implements of marketing communication and how the firm uses them. Communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Identifikátor:
7447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČOČKOVÁ, Romana. Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAĆNÍ MIX VYBRANÉHO HOTELU
Juraj Popovič -
Komunikační mix hotelu
Monika Řezníčková -
Komunikační strategie Hotelu Paříž Praha
Andrea Kubová -
Analýza marketingových aktivit hotelu
Andriy Stochanyn -
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Daniela Eliášová -
Marketingová komunikace vybraného hotelu
Radek Pospíšil