Bc. Romana ČOČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení

Analysis of communication mix of hotel facilities
Anotace:
Úvod se zaměřuje na stručnou teorii marketingu v oblasti služeb, cestovního ruchu a komunikačního mixu hotelu. Obsahem práce je charakteristika zkoumaných subjektů {--} sítě hotelů ve Velkých Karlovicích, a analýza jejich stávajícího komunikačního mixu. Práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich využití firmou HP Tronic, která hotely provozuje. Komunikační nástroje jednotlivých …více
Abstract:
The introduction of this work includes a brief theory of marketing of services, tourist industry and hotel communication mix. The content of the work is the characteristic of researched subjects {--} the network of hotels in Velké Karlovice, and analysis of their existing communication mix. The work is concentrated on individual implements of marketing communication and how the firm uses them. Communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Identifikátor: 7447

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČOČKOVÁ, Romana. Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace