Vnímání značky na trhu alternativních tabákových produktů – Adéla Hrdličková
Adéla Hrdličková
Master's thesis
Vnímání značky na trhu alternativních tabákových produktů
Brand Perception on the Alternative Tobacco Products Market
Anotácia:
Tématem diplomové práce je Vnímání značky na trhu alternativních tabákových produktů. Cílem diplomové práce je identifikovat, jak spotřebitelé vnímají značku na trhu alternativních tabákových produktů. Dílčí cíle se zaměřují na factory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu, preference a oblíbenost značek a na znalost samotné značky. Data potřebná k analýze byla získána pomocí dotazníkového šetření …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is Brand Perception on the Alternative Tobacco Products Market. The aim of the diploma thesis is to identify, how consumers perceive the brand on the Czech alternative tobacco products market. The sub-objectives focus on the factors that influence consumers when buying tobacco products, preference and favourite brand, and the knowledge of the brand itself. The needing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Analýza image sportovního klubu
Jakub Koziol