Peter Bonk

Diplomová práce

Taxonomie strategií průmyslového nákupu elektřiny

Taxonomy of Strategies for Industrial Purchase of Energy
Anotace:
Dobrý spôsob nákupu energie je determinovaný silnou stratégiou a správaním nákupcu. Spoločnosti majú rozdielne zámery, preto nehovoríme o jedinej vhodnej stratégií nákupu energie. V práci sú skúmané rozdielne stratégie obstarávania vybrané nákupcami v simulovanom prostredí nákupu energie. Všetci zúčastnení výskumu boli študenti univerzít. Zhluková analýza identifikovala niekoľko zreteľných nákupných …více
Abstract:
Good energy procurement performance is determined by robust strategy and buyer behaviour. Companies have different objectives and there is therefore not a single suitable energy procurement strategy. This thesis seeks to explore different procurement strategies selected by buyers in an electricity procurement simulation. All experiment participants were university students. Cluster analysis identifies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Jan Vašek
  • Oponent: Jana Vrbová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod