Neverbální komunikace v edukačním procesu na základní škole – Bc. Tereza KOPŘIVOVÁ
Bc. Tereza KOPŘIVOVÁ
Master's thesis
Neverbální komunikace v edukačním procesu na základní škole
Nonverbal communication in educational process at primary school
Abstract:
KOPŘIVOVÁ, Tereza. Neverbální komunikace učitele k žákům na druhém stupni základních škol. Ostrava: Ostravská Univerzita v Ostravě, 2016. Diplomová práce. Diplomová práce je zaměřena na neverbální komunikace učitele k žákům na druhém stupni základních škol. V první teoretické části je vysvětlen význam neverbální komunikace, její důležitost na základní škole a podoby neverbální komunikace. Druhá část …moreAbstract:
The thesis is focused on nonverbal communication of teachers to pupils at primary schools. In the first part explains the meaning of nonverbal communication and its importance at secondary school and forms of nonverbal communication. The second part deals with the direct effects of nonverbal communication in teaching environment, specifically at secondary school, from the point of teachers to toward …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPŘIVOVÁ, Tereza. Neverbální komunikace v edukačním procesu na základní škole. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-ped-vkz-12
Theses on a related topic
-
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Jana Haldová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Neverbální komunikace pedagoga na druhém stupni základní školy
Tereza Erbenová -
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Petra SMOLEŇOVÁ -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Volodymyr Koroshchenko