Josef Horňák
Bachelor's thesis
Analýza preferencí ve spotřebě piva
Analysis of beer consumption preferences
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou preferencí ve spotřebě piva. Cílem je nalezení a následné vyhodnocení faktorů, které mohou výrazně ovlivňovat chování spotřebitele při spotřebě piva. Práce je postavena na marketingovém výzkumu provedeném na základě dotazníkového šetření.Teoretická část práce, sepsaná na základě odborné literatury, popisuje nejprve historii piva, dále jeho výrobu a druhy. Následuje popis …moreAbstract:
This thesis analyzes the preferences of beer consumption. The thesis focuses on finding and subsequent evaluation of the factors that can significantly influence consumer behavior in the field of beer consumption and it is based on marketing research conducted on the basis of a questionnaire survey.Theoretical part of the thesis, composed on basis of academic literature describes the history of beer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
Consumer preferences for coffee in Belgium
Markéta Celbová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights