Využití konstruktivismu při výuce autoškoly – Jan Mrkous
Jan Mrkous
Bakalářská práce
Využití konstruktivismu při výuce autoškoly
Application of constructivism during driving lessons
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na výuku problematických témat v předmětu Motorová vozidla na České lesnické akademii v Trutnově pomocí konstruktivismu. V první teoretické části je charakterizován konstruktivismus a jeho využití v pedagogické činnosti. Empirická část obsahuje dvě nezávislá šetření, jejichž cílem je prokázat, zda dojde u posluchačů vlivem konstruktivistického pojetí výuky k hlubšímu porozumění …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the teaching of problematic issues in the subject Motor Vehicles at Czech Forestry Academy Trutnov by using constructivism. In the first part, constructivism and its use in teaching are described. The empirical part consists of two independent researches aimed to establish whether the constructivist approach to teaching enables a deeper understanding of selected topics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9811
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Tomáš Komárek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Konstruktivismus a výukové metody v geometrii
Sarah PĚGŘIMOČOVÁ -
Konstruktivismus ve výuce teoretické informatiky
Radek JENDRYŠČÍK -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ
Název
Vložil
Vloženo
Práva