Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities – Tinatin Chitorelidze, Ph.D.
Tinatin Chitorelidze, Ph.D.
Disertační práce
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Anotace:
Školy jsou vystavené problémům pramenícím z diversity žáků a z různorodosti jejich potřeb. Pro úspěšnou implementaci inkluze je klíčový také postoj vedení školy, role učitelů, intenzivní spolupráce učitelů s dalšími odborníky a detailní plánování učebního procesu. Učitelé, kteří uplatňují diferenciaci instrukcí naplňují různorodé akademické potřeby všech žáků. Vnímání diverzity zvyšuje pravděpodobnost …víceAbstract:
The schools are facing difficulties, which are caused by students' diversity and their differing needs. For the successful implementation of the inclusion the attitude of the administration is crucial, especially the role of teachers, as well as the, intensive cooperation between teachers and other professionals, and the detailed planning of the teaching process. Those teachers who use differentiated …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qdala/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHITORELIDZE, Tinatin. \textit{Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fualks/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
The influence of differentiated instruction on a learner's motivation and reading competence in English
Masoumeh Ramezani -
Practical Use of Differentiated Instruction at Czech Schools
Marcela Létalová -
Spolu, a přece odděleně: podoba diferencované výuky na druhém stupni základních škol
Jana Navrátilová -
Srovnání diferencované a nediferencované výuky matematiky na nižším stupni víceletého gymnázia
Karolína Burkacka -
Formy a možnosti dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení umožňujícího snadnější pronikání na trh práce a zvyšujícího konkurenceschopnost pracovníků v pohostinství
Monika Kohoutková