Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory – Mgr. Radana Standarová
Mgr. Radana Standarová
Diplomová práce
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
The Benefit of the Montessori Method for the Education of the Pupils with Specific Educational Needs
Anotace:
Cíle této diplomové práce byly dva. Prvním je její užitečnost a druhým zpřístupnění Montessori pedagogiky žákům mladšího školního věku. Úkolem výzkumu bylo prověřit reálnou možnost začlenění Montessori pedagogiky do primární edukace. Informanti potvrdili, že využití vybraných prvků této alternativní pedagogiky je možné a vítané. Zejména pro její pozitiva, jakými jsou podpora přirozené touhy po poznání …víceAbstract:
This dissertation is aimed at two important issues. The first is supposed to be usefullness and the other is opening the Montessori method to younger pupils. The research is focused on the integration of the Montessori method to the primary education. Respondents are in favour of using some rules or teaching aids of the Montessori method in primary education. The main reason is the benefit of exploring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kl51b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2016
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Petra Tomovičová -
Specifika výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Andrea Nováková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská