Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory – Mgr. Radana Standarová
Mgr. Radana Standarová
Master's thesis
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
The Benefit of the Montessori Method for the Education of the Pupils with Specific Educational Needs
Abstract:
Cíle této diplomové práce byly dva. Prvním je její užitečnost a druhým zpřístupnění Montessori pedagogiky žákům mladšího školního věku. Úkolem výzkumu bylo prověřit reálnou možnost začlenění Montessori pedagogiky do primární edukace. Informanti potvrdili, že využití vybraných prvků této alternativní pedagogiky je možné a vítané. Zejména pro její pozitiva, jakými jsou podpora přirozené touhy po poznání …moreAbstract:
This dissertation is aimed at two important issues. The first is supposed to be usefullness and the other is opening the Montessori method to younger pupils. The research is focused on the integration of the Montessori method to the primary education. Respondents are in favour of using some rules or teaching aids of the Montessori method in primary education. The main reason is the benefit of exploring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kl51b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2016
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Petra Tomovičová -
Specifika výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Andrea Nováková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská