Identifikace nejčastějšího kázeňského problému na 2. stupni základních škol ve Vsetíně – Bc. Monika Jelénková
Bc. Monika Jelénková
Diplomová práce
Identifikace nejčastějšího kázeňského problému na 2. stupni základních škol ve Vsetíně
Identification of the most common disciplinary problem at the 2nd grade of elementary schools in Vsetín
Anotace:
Diplomová práce „Identifikace nejčastějšího kázeňského problému na 2. stupni základních škol ve Vsetíně“ se zabývá problematikou kázně na vsetínských základních školách. Je rozdělena na dvě části, kde teoretická část pojednává o problematice kázeňských přestupků, osobnosti učitele a žáka ve vzdělávacím procesu a uvádí charakteristiku města Vsetína. Praktická část diplomové práce je zaměřena na vyhodnocení …víceAbstract:
Diploma thesis „Identification of the most common disciplinary problems at the 2nd grade of elementary schools in Vsetín“ is focused on the discipline problems at primary schools in Vsetín. Thesis is divided into two parts. The first parts deals with the theoretical knowledge about the discipline problems, teacher and pupil within the process of education and gives the basic information about the town …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/czrv4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Specifika práce výchovného poradce v souvislosti s kázeňskými problémy na základních školách
Karolína Vavrušková -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Faktory ovlivňující kázeň na středních školách
Petra Pustinová -
Kázeň ve školní družině
Nikola Drgová -
Kázeň ve škole z pohledu začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Darja Hajderová -
Kázeň jako fenomén spojený s pohlavím učitele - učitelky, žáka - žákyně
Diana KOZLOVÁ -
Kázeň dětí v dětských domovech z pohledu pedagogických pracovníků
Diana KOZLOVÁ -
Platební kázeň mezi podniky sekundární sféry národního hospodářství
Tibor Vybíhal