Koncept originality v době 3D tisku – Bc. Michaela Trňáková
Bc. Michaela Trňáková
Bakalářská práce
Koncept originality v době 3D tisku
The concept of originality at the age of 3D print technology
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje otázce originality uměleckých děl, která vznikají s využitím technologie 3D tisku. Definuje základní znaky uměleckého díla a jeho originality a ty následně aplikuje na konkrétní umělecké objekty. Vychází přitom především z teoretiků Waltera Benjamina a Umberta Eca. Za pomoci komparativní analýzy hodnotí vliv opakovatelnosti tvorby uměleckého díla na jeho originalitu. Na případové …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of originality within artworks created by 3D print technologies. The basic features of artwork as an original are defined and applied to particular objects of art, based on theories of Walter Benjamin and Umberto Eco. Comparative analysis is used to evaluate the influence of repeatability of artwork to its originality. The changes in perception of pieces of art are demonstrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bkvse/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
INTERNET OF THINGS IN FASHION RETAIL INDUSTRY
Aleksei Leontev -
Možnost rozšíření audiovizuální tvorby za pomocí 3D tisku
Petra Kopásková -
Aspekty zákonitostí tvarování porcelánu a nalezení možných cest vývoje porcelánového výrobku s využitím metod 3D tisku.
Martin Přibík -
Zdobení dřevěné šperkovnice s využitím 3D tisku
Kateřina Miczková -
T: Originalita ve fotografii. Slovenská nová vlna a její inspirační zdroje
Wlasta Laura Laurenčíková -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva