Spolupráce UTB a Baťa, a. s. na efektivní komunikaci s veřejností – Mgr. Lenka KOŽÍŠKOVÁ
Mgr. Lenka KOŽÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce UTB a Baťa, a. s. na efektivní komunikaci s veřejností
Cooperation of Tomas Bata University and Bata, Inc. on effective communication with public
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku spolupráce dvou samostatných subjektů firmy Baťa a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (UTB) na efektivní komunikaci s veřejností. Smyslem této práce je poukázat na existují asociace veřejnosti mezi UTB a tradicí firmy Baťa. Bakalářská práce je rozdělena do dvou stěžejních částí: teoretické a praktické. První část vymezuje teoretické podklady marketingových …víceAbstract:
This Bachelor study is focused on the problems of cooperation between two separate subjects {--} The Bata Company and The Tomas Bata University in Zlin (TBU), especially on effective communication with public. The aim of this study is to point out existing association among the public between TBU and tradition of The Bata Company. This Bachelor study is divided into two main chapters: the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 14. 5. 2011
Identifikátor:
2628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŽÍŠKOVÁ, Lenka. Spolupráce UTB a Baťa, a. s. na efektivní komunikaci s veřejností. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Plán rozvoje sportu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období let 2021-2025
Markéta Kolajová -
Analýza kvality života ve Zlíně očima studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Volná -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati
Nikola Szentkirályiová -
Využití vozidel při výrobě audiovizuálního díla na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně Fakultě multimediálních komunikací
Oliver Jati -
Interrupce z pohledu studentů Univerzity Tomáše Bati
Iveta Zielinová