Webová aplikace pro navigaci uvnitř budov – Bc. Stanislav Tvrzník
Bc. Stanislav Tvrzník
Diplomová práce
Webová aplikace pro navigaci uvnitř budov
Web application for navigation inside buildings
Anotace:
Práce má za cíl řešit možnosti zobrazení budov a navigaci uživatele v prostorovém modelu budov s využitím technologie WebGL. Jsou zde popsány některé techniky pro jejich návrh a následné možnosti zobrazení se zaměřením na vybrané části připraveného modelu. Dále jsou v této práci popsány možnosti propojení dat 3D modelu ze systémem IS/STAG a vyhledávání cest ze získaných dat. Pro toto vyhledávání byl …víceAbstract:
The aim of this work is to discuss options for displaying buildings and navigating the user in a 3D model using WebGL technology. It describes some techniques for designing these models and subsequent display options with focus on selected parts of the model. It also describes the possibilities of linking 3D model data from the IS/STAG system and searching the paths from the acquired data. A* algorthm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Jeníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tvrzník, Stanislav. Webová aplikace pro navigaci uvnitř budov. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Computing and measuring planar cuts of 3D models in the A.D.A.P.T. project.
Lukáš Rajnoha -
Algoritmus pro segmentaci mozkomíšních struktur ve 2D a 3D
Matěj Kudrna -
Hmotnostně spektrometrické a fluorescenční zobrazování 3D buněčných kultur ošetřených perifosinem
Markéta Machálková -
Algoritmus ICP a jeho použití pro sesazování 3D skenů
Zdeněk Fiala -
Navigační systém v Unity3D
Ondřej URBANČÍK -
Možnosti integrace WebGL knihoven s moderními frontend frameworky
Jan Pecha -
Zobrazení 3D modelů s využitím WebGL
Jan Kváš -
Faster WebGL Graphics
David Hrachový