Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Eva Hrnčířová
Bc. Eva Hrnčířová
Diplomová práce
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Teaching Assistant In the Process Of Educating Pupils With Mild Mental Disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem dosaženého vzdělání asistentů pedagoga na jejich praxi ve třídě školy běžného typu, kde se vzdělává žák s lehkým mentálním postižením. Práce je tvořena čtyřmi kapitolami, první tři představují teoretický základ práce, v nich je popsán asistent pedagoga, terminologická východiska mentálního postižení a vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Kapitola čtvrtá se …víceAbstract:
The diploma thesis deals with education of teaching assistants and its influence on their practice in the class of a common elementary school, where a pupil with mild mental disability is educated. The thesis consists of four chapters, the first three chapters represent the theoretical part, there is described teaching assistant, terminological basis of mental disability and education of pupils with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cfkei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka kardiopulmonální resuscitace v akreditovaném kvalifikačním kurzu Řidič dopravy nemocných a raněných
Jana Zádrapová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením v souvislosti s kvalitou života na Benešovsku
Martina Bártová