Ing. Lucie Prokopová

Master's thesis

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na prozkoumání zákazníků v golfovém prostředí a jejich segmentaci do cílových skupin. Dále rozděluje pražská golfová hřiště a zkoumá konkurenční prostředí, jejich přístup a výběr nástrojů komunikačního mixu k jednotlivým zákaznickým segmentůn, včetně nabídky doprovodných služeb těchto hřišť. V další části práce analyzuje jedno vybrané pražské hřiště, zaměřuje se na jeho …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of customers in golf environment and their segmentation in to target groups. It then divides Prague golf courses and analyses the competition and the approach and selection of communication approaches to individual customer segments. In the last part, one of the golf courses is selected. It is used to analyze in detail the environment of the company, offer of customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní