Bc. Jana Podoubská

Diplomová práce

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra

Optimalisation proposal of marketing tools engaged in marketing communication of selected shopping mall
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obchodních center. Konkretizuje princip marketingové spolupráce mezi subjekty podílejícími se na fungování obchodního centra, definuje jejich společné cíle a prostředky k jejich dosažení. Práce poukazuje na podstatu specifik, které marketing obchodních center doprovází a odlišují od klasického produktového marketingu. Cílem práce je u vybraného …více
Abstract:
This theses deals with specifics of shopping centers in regard to their marketing communication. It puts the principals of marketing cooperation between individual stakeholders in concrete terms defining their common interests as well as the means used to fulfill them thus addressing the basic differences of marketing employed in this environment. Based on independently executed marketing analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní