Tony Williams a jeho koncepce hry na albu Seven Steps To Heaven – Petr Tureček
Petr Tureček
Bakalářská práce
Tony Williams a jeho koncepce hry na albu Seven Steps To Heaven
Tony Williams and his concept of playing on the album Seven Steps To Heaven
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Tony Williams a jeho koncepce hry na albu Seven Steps To Heaven se zabývá koncepcí hry a přínosem Tonyho Williamse na legendárním albu kapely Miles Davis Quintet.Abstract:
Bachelor thesis called Tony Williams and his concept of playing on the album "Seven Steps To Heaven" deals with the concept and contribution of Tony Williams on Miles Davis Quintet legendary album.Klíčová slova
Tony Williams Seven Steps To Heaven jazz koncepce doprovod inovace Miles Davis Quintet
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/fovhz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: MgA. Jan Dalecký
- Oponent: Kamil Slezák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/fovhz/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Jazzová interpretace
Práce na příbuzné téma
-
The Struggle of Jazz: Reception and Notions of Jazz in the US from Its Inception to the Beginnings of Modern Jazz
Ladislav JAMNICKÝ -
Rozšířené techniky hry na trombon se zaměřením na jazz
Richard Šanda -
Strategies of Micro-Enterprises in the Recording Industry with a Focus on Independent Jazz Record Labels
Michaela Bóková -
Jazz Chants and Rhythm in an EFL class
Kateřina Hynková -
Jazz Goes to Town: Marketingová komunikace mezinárodního jazzového festivalu Jazz Goes To Town
Martina Hantychová -
Tuba a jazz
Alexandr Kunert -
Erwin Schulhoff (1894 - 1942). Interpretační analýza cyklu Cinq études de jazz (1926)
Alžběta Krausová -
Populární hudba jako zdroj hudebního materiálu pro jazz ve 21. století
Radim Přidal