Ing. Nikola Konrádová

Bakalářská práce

Uplatnění marketingu ve službách

The assertion of Marketing in Services
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou uplatnění marketingu ve službách s důrazem na komunikační politiku. V teoretické části se nejdříve věnuji službám obecně a pak se zaměřuji na služby v cestovním ruchu. Následující kapitoly se zabývají marketingem služeb a představením nástrojů marketingového mixu. Další části pojednávají o komunikaci obecně a přecházejí k pojmům jako marketingová komunikace, integrovaná …více
Abstract:
My bachelor thesis shall analyze use of marketing of services with emphasis on communications policy. In theoretical part of this thesis I wanted to focus generally on services and than continue with tourism. Following chapters shall be focused on marketing of services and introduction of instruments of marketing mix. Next chapters shall be focused on general communications and shall come over to concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace