Zdeněk Bc. Juklíček

Diplomová práce

Marketing v oblasti bentonitových steliv

Anotace:
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Zdeněk Vyskočil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3910