Marketing v oblasti bentonitových steliv – Zdeněk Bc. Juklíček
Zdeněk Bc. Juklíček
Diplomová práce
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Anotace:
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Zdeněk Vyskočil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trh chovatelských potřeb
Lenka Bubeníková -
Analýza chování zákazníků na trhu chovatelských potřeb
Ivana Adámková -
Analýza preferencí zákazníků na trhu chovatelských potřeb
Klára Sochorková -
Specifika kupního rozhodování spotřebitelů na trhu krmiv a chovatelských potřeb
Leona Ježdíková -
Analýza konkurence na trhu chovatelských potřeb
Ivana Adámková -
Využití sociálních sítí na trhu s chovatelskými potřebami
Miroslav Pázler -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Marek Kopřiva