Kateřina HEMZOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy

Marketing Communication Analysis of the Running Competition Běhej lesy
Abstract:
Tato bakalářská práce vytváří analýzu marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy Lednice. Cílem práce bylo, na základě této analýzy, navrhnout vhodná řešení a kroky k zefektivnění marketingové komunikace směrem ke stávajícím i potenciálním účastníkům. Pro správnou interpretaci výsledků definuje první část práce teoretické rozhraní marketingu, především pak pro oblast marketingové komunikace …more
Abstract:
This bachelor's thesis creates an analysis of the marketing communication of the running competition Běhej lesy Lednice. Based on this analysis, the aim of the thesis was to propose appropriate solutions and steps to the streamline marketing communication towards the existing and potential participants. For the correct interpretation of the results, the first part of the work defines the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HEMZOVÁ, Kateřina. Analýza marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta