Vytvoření gastronomického konceptu zaměřeného na segment nezadaných zákazníků – Linda Urbanová
Linda Urbanová
Bachelor's thesis
Vytvoření gastronomického konceptu zaměřeného na segment nezadaných zákazníků
The creation of the gastronomical concept focused on the segment of single customers
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá vytvořením zvláštního gastronomického konceptu pro segment nezadaných (tzv. single) osob. Představený podnikatelský záměr nabídne zcela novou možnost seznámení, která zároveň přispěje svou inovací české gastronomii. Staví svůj úspěch zejména na komunikaci mezi lidmi a jejich společném pobavení, což napomáhá potlačení jistých problémů, které jim doteď při seznamování …moreAbstract:
This bachelor‘s dissertation is interested in creation of a very special gastronomical concept for the segment of single people. It presents a business plan for a pretty new possibility of getting to know people each other and help to improvethe Czechgastronomy. It is thought that the main success is provided by interpersonal communication andentertainment, which can help to eliminate some problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10017/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Pavla Burešová
- Reader: Ing. Zbyněk Vinš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Veganská gastronomie v ČR
Dominika Churanová -
Historie a současnost regionální gastronomie v Mostě
Lukáš Mařík -
Koncept podniku wedding turismu a jeho uplatnění v cestovním ruchu
Anna TOMKOVÁ -
Koncept ideální pobočky podniku
Jakub Šimek -
Družstvo, sociální podnik, či něco víc? Případová studie kavárny Tři ocásci
Ondřej Konvičný -
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Jaroslav Košatka -
Koncept a způsoby měření angažovanosti a oddanosti pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Baušová -
Koncept reverzní logistiky a její analýza u vybraného podniku
Jiří Konvalinka