Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu – Bc. Anna Kuzmich
Bc. Anna Kuzmich
Bachelor's thesis
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Competing with giants. Survival strategies for local companies in global market
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována problematice přežití malých firem na globálním trhu. Cílem práce je zjistit silné a slabé stránky Click Coffee na rozdíl od jejího soupeře Starbucks a navrhnout možné marketingové řešení pro přežití malého podniku na globálním trhu. Za účelem lepšího pochopení podstaty globalizace a specifik podnikání v malých firmách popisuje první kapitola práce teoretická východiska …moreAbstract:
The following bachelor‘s thesis is dedicated to the problem of survival of small companies on the global market. The aim of the work is to find the strengths and weaknesses of Click Coffee comparing to the Starbucks, and to propose a possible marketing solution for survival of the small business in the global market. In order to deeply understand the nature of the globalization and specifics of doing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/njpoe/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Řešení zaměstnanosti zdravotně postižených a sociální marketing v Kolíně
Tereza Volavková -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Nikita Yuskov -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Global Networking of the International Business
Elena Lyubchich -
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Nikita Yuskov