Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu – Bc. Anna Kuzmich
Bc. Anna Kuzmich
Bachelor's thesis
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Competing with giants. Survival strategies for local companies in global market
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována problematice přežití malých firem na globálním trhu. Cílem práce je zjistit silné a slabé stránky Click Coffee na rozdíl od jejího soupeře Starbucks a navrhnout možné marketingové řešení pro přežití malého podniku na globálním trhu. Za účelem lepšího pochopení podstaty globalizace a specifik podnikání v malých firmách popisuje první kapitola práce teoretická východiska …viacAbstract:
The following bachelor‘s thesis is dedicated to the problem of survival of small companies on the global market. The aim of the work is to find the strengths and weaknesses of Click Coffee comparing to the Starbucks, and to propose a possible marketing solution for survival of the small business in the global market. In order to deeply understand the nature of the globalization and specifics of doing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/njpoe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Řešení zaměstnanosti zdravotně postižených a sociální marketing v Kolíně
Tereza Volavková -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Nikita Yuskov -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Global Networking of the International Business
Elena Lyubchich -
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Nikita Yuskov