Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy – Zuzana Vácziová
Zuzana Vácziová
Bakalářská práce
Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy
The adaptation of students from a Waldorf elementary school to a traditional high school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma alternativního školství a věnuje se adaptaci absolventů Waldorfské základní školy při přechodu na tradiční střední školy. Práce popisuje vznik, vývoj a dělení alternativních škol. Přibližuje jejich základní znaky, specifika v přístupu k žákům ve vyučování a rozdíly oproti tradičnímu školství. V hlavní části je práce zaměřena na popis jevů vyskytujících se při přechodu …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of alternative education. It deals with the adaptation of Waldorf primary school graduates in their transition to tradi-tional secondary schools. The thesis describes the origin, development and classifi-cation of alternative schools. It presents their principal characteristic features, specifics in the approach to students in the classes and differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
- Oponent: Peter Marinič, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Alternative Education Focusing on Dalton Plan
Jana Melkusová -
Alternativní školství kritickýma očima, vzdělávání pro budoucnost
Adéla Němcová -
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Proces tranzice do nového prostředí u dětí ve věku od 1 do 3 let
Martina Modráková -
Adaptace žáků na přechod na střední školu: případová studie
Tomáš Gill -
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská -
Teaching English in Waldorf School
Pavla Lososová -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ