Emoce v marketingové komunikaci – Bc. Milana Salimova
Bc. Milana Salimova
Diplomová práce
Emoce v marketingové komunikaci
Emotion in Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice emocí, využívaných při marketingové komunikaci. Velký důraz je kladen především na dětský marketing, protože v současné době velké množství malých firem a velkých korporací jako svou hlavní cílovou skupinu definuje děti v různých věkových kategoriích. Hlavním cílem práce je prozkoumat důležitost emocí pro plánování marketingových aktivit jakékoli firmy. Pro …víceAbstract:
Diploma thesis is devoted to the problems of emotion used in the marketing communication. Great emphasis is given on children's marketing, because currently a large number of small companies and large corporations its main target group defined by children in different age categories. The main objective is to explore the importance of emotions for planning marketing activities of any company. For a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/st2rh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie nakladatelství se zaměřením na literaturu pro děti a mládež, s případovou studií Malý princ
Hana ZIKOVÁ -
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová