Michal Voráč
Diplomová práce
Metody geomarketingu
Geomarketing methods
Anotace:
Tato aplikačně orientovaná diplomová práce si klade za cíl prokázat přínos datové analytiky spojené se zpracováním geografických dat pro obchodní rozhodování. Jsou nalezena a doporučena dvě řešení, která vedou k výhodnějšímu řešení, než byla výchozí situace. První z nich akcentuje maximální úspěšnost rozpoznání rizikové transakce, druhé z nich akcentuje ekonomickou výhodnost. V práci je intenzivně …víceAbstract:
Aim of this application-oriented master's thesis is to prove a benefits from using data analysis techniques connected with geodata processing to support business decisions. As a conclusion two solutions are given which are more attractive then starting situation. Since the first solution proposed is oriented on giving maximum success ratio while considering transactions, the second one is oriented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: Viktor Chrobok
- Oponent: Michal Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum