Michal Voráč

Diplomová práce

Metody geomarketingu

Geomarketing methods
Anotace:
Tato aplikačně orientovaná diplomová práce si klade za cíl prokázat přínos datové analytiky spojené se zpracováním geografických dat pro obchodní rozhodování. Jsou nalezena a doporučena dvě řešení, která vedou k výhodnějšímu řešení, než byla výchozí situace. První z nich akcentuje maximální úspěšnost rozpoznání rizikové transakce, druhé z nich akcentuje ekonomickou výhodnost. V práci je intenzivně …více
Abstract:
Aim of this application-oriented master's thesis is to prove a benefits from using data analysis techniques connected with geodata processing to support business decisions. As a conclusion two solutions are given which are more attractive then starting situation. Since the first solution proposed is oriented on giving maximum success ratio while considering transactions, the second one is oriented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
  • Vedoucí: Viktor Chrobok
  • Oponent: Michal Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47687

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum

Práce na příbuzné téma