Využití nástrojů etického marketingu v kosmetickém a módním průmyslu – Bc. Simona Lašáková
Bc. Simona Lašáková
Diplomová práce
Využití nástrojů etického marketingu v kosmetickém a módním průmyslu
The use of Ethical Marketing Tools in the Cosmetics and Fashion Industry
Anotace:
Práce se zabývá návrhem etického rámce marketingu v kosmetickém a módním průmyslu. Definuje pojmy jako je etika, udržitelnost, CSR, popisuje problematiku influencer marketingu, online reklamy a Webu 3.0. V analytické části práce je proveden kvantitativní průzkum, který ověřuje hypotézy týkající se spotřebitelského chování. Následují rozhovory s marketingovými specialisty. V návrhové části práce jsou …víceAbstract:
The thesis deals with the design of an ethical framework for marketing in the cosmetics and fashion industry. It defines concepts such as ethics, sustainability, CSR, describes the issues of influencer marketing, online advertising and Web 3.0. In the analytical part of the thesis, a quantitative survey is conducted to test hypotheses regarding consumer behaviour. This is followed by interviews with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner
Daniel Štípek -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Sex work in Ukraine: Public attitudes and legal frameworks
Roman Groza -
Ethical Marketing
Iuliia Galliamova -
Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
Darya Veryovkina -
Ethical Marketing
Inna Karachevtseva -
Ethical Marketing
Anastasia Frolova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy