Bc. Simona Lašáková

Diplomová práce

Využití nástrojů etického marketingu v kosmetickém a módním průmyslu

The use of Ethical Marketing Tools in the Cosmetics and Fashion Industry
Anotace:
Práce se zabývá návrhem etického rámce marketingu v kosmetickém a módním průmyslu. Definuje pojmy jako je etika, udržitelnost, CSR, popisuje problematiku influencer marketingu, online reklamy a Webu 3.0. V analytické části práce je proveden kvantitativní průzkum, který ověřuje hypotézy týkající se spotřebitelského chování. Následují rozhovory s marketingovými specialisty. V návrhové části práce jsou …více
Abstract:
The thesis deals with the design of an ethical framework for marketing in the cosmetics and fashion industry. It defines concepts such as ethics, sustainability, CSR, describes the issues of influencer marketing, online advertising and Web 3.0. In the analytical part of the thesis, a quantitative survey is conducted to test hypotheses regarding consumer behaviour. This is followed by interviews with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON