Úroveň pravopisu u žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy – Gabriela URCOVÁ
Gabriela URCOVÁ
Diplomová práce
Úroveň pravopisu u žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy
The level of ortography in a pupils with developmental dysphasia at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice úrovně pravopisu u žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na specifika vývoje řeči, vývojovou dysfázii, její terminologii a klinický obraz, popisuje hlavní znaky písma, charakterizuje pravopisnou složku psaní, vývoj a diagnostiku pravopisu. Praktická část se zabývá zhodnocením úrovně pravopisu žáků s vývojovou dysfázií …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the level of spelling for pupils with specific language impairment at elementary school. The theoretical part focuses on the specifics of speech development, specific language impairment, its terminology and the clinical picture, describes the main characters, characterizes the spelling component of writing, the development and diagnosis of spelling. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URCOVÁ, Gabriela. Úroveň pravopisu u žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pravopis na 1. stupni ZŠ
Marie Kršková -
Pravopis na 1. stupni základní školy: identifikace nejobtížnějších jevů
Michaela Pospíchalová -
Didaktická hra jako aktivizující metoda při výuce pravopisu na 1. stupni základní školy (se zaměřením na vybrané jevy lexikálního pravopisu a komunikační výchovu
Pavla ŠIMEČKOVÁ -
Pravopis na 1. stupni základní školy
Jitka Adámková -
Lexikální pravopis v učivu na 1. stupni ZŠ
Olga Jahodová -
Úroveň znalosti českého pravopisu na 1. stupni ZŠ
Jana MAŘECOVÁ -
Specifika českého pravopisu žáků na 1.stupni základní školy
Nela GOTTFRIEDOVÁ -
Výuka vyjmenovaných slov na 1.stupni ZŠ
Lucie Eliášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva