Bc. David Lukeš

Bakalářská práce

Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu)

Anotace:
Bakalářská práce se zadáním „Vypracování marketingové strategie výrobce stavebních prvků (volba komunikačního mixu)“, je tématem, které navrhuje efektivní marketingový plán pro firmu MABA Prefa spol. s.r.o. Tato firma má bohatou tradici na českém stavebním trhu, známá je především výrobou betonových prefabrikátů. Se změnou politických a ekonomických vazeb vedení firmy hledalo silné zázemí a spolehlivého …více
Abstract:
The bachelor thesis is titled “Preparation of a Marketing Strategy for a Manufacturer of Building Components (Selection of a Communication Mix)” which is a topic that suggests an effective marketing plan for company MABA Prefa a spol. s r.o. This company has a rich tradition in the Czech building market; it is primarily known for the manufacture of concrete prefabricated elements. Given the change …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jiří Vlk
  • Oponent: Ing. Vladimír Dvořák, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích