Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu) – Bc. David Lukeš
Bc. David Lukeš
Bakalářská práce
Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu)
Anotace:
Bakalářská práce se zadáním „Vypracování marketingové strategie výrobce stavebních prvků (volba komunikačního mixu)“, je tématem, které navrhuje efektivní marketingový plán pro firmu MABA Prefa spol. s.r.o. Tato firma má bohatou tradici na českém stavebním trhu, známá je především výrobou betonových prefabrikátů. Se změnou politických a ekonomických vazeb vedení firmy hledalo silné zázemí a spolehlivého …víceAbstract:
The bachelor thesis is titled “Preparation of a Marketing Strategy for a Manufacturer of Building Components (Selection of a Communication Mix)” which is a topic that suggests an effective marketing plan for company MABA Prefa a spol. s r.o. This company has a rich tradition in the Czech building market; it is primarily known for the manufacture of concrete prefabricated elements. Given the change …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i2w1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jiří Vlk
- Oponent: Ing. Vladimír Dvořák, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKEŠ, David. \textit{Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fwewqk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Stavitelství / XStavební management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Economic Analysis of Chosen Machine Building Enterprise
Liliia Malkova -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová