Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR – Dominika Wygrysová
Dominika Wygrysová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR“ se zaměřuje na problematiku komunikace na sociálních sítích. Značka Urban Decay, která na český trh vstoupila v roce 2015, je jednou z významných značek luxusní kosmetiky. Zatímco ve Spojených státech značka v komunikaci na sociálních sítích dominuje, v České republice prozatím nedisponuje lokálními …víceAbstract:
The diploma thesis titled “Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic“ focuses on the issue of communication on social networks. The Urban Decay brand, which entered the Czech market in 2015, is one of the leading brands of luxury cosmetics. While it is considered a dominating brand in social media communication in the United …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71715
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec