Dominika Wygrysová

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR

Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR“ se zaměřuje na problematiku komunikace na sociálních sítích. Značka Urban Decay, která na český trh vstoupila v roce 2015, je jednou z významných značek luxusní kosmetiky. Zatímco ve Spojených státech značka v komunikaci na sociálních sítích dominuje, v České republice prozatím nedisponuje lokálními …více
Abstract:
The diploma thesis titled “Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic“ focuses on the issue of communication on social networks. The Urban Decay brand, which entered the Czech market in 2015, is one of the leading brands of luxury cosmetics. While it is considered a dominating brand in social media communication in the United …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71715

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod