Sexism in Advertising for the Hospitality Industry – Bc. Anastasiya Morozova
Bc. Anastasiya Morozova
Bakalářská práce
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou sexismu v reklamě pro hotelnictví. Dvěmi výzkumní otázky jsou formulovány následovně – “Jak lidé ve věku 18 – 30 let vnímají sexismus v reklamě pro hotelnictví?” a “Jak sexismus v reklamě pro hotelnictví ovlivňuje chování spotřebitelů?”. V první, teoretické části se zabývá základní teorií, vysvětluje se pojmy, krátce se nahlíží do dějin reklamy a feminismu a …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the matter of sexism in advertising for the hospitality industry. Two research questions are „How do people of age category 18-30 years old perceive sexism in advertising in hospitality industry?“ and „How does sexism in advertising affects consumer behavior in hospitality industry?“ One part of the thesis covers basic theory, briefly going through the definitions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14071/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOROZOVA, Anastasiya. \textit{Sexism in Advertising for the Hospitality Industry}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fwm3wi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví
Alina Kurbatova -
Zásady a možnosti facebookovej reklamy a jej využitie v hotelníctve
Zuzana Balušíková -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Reprezentace genderových stereotypů v reklamních sděleních
Viktorie Johana Burešová -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Filip ŠŤASTNÝ -
Genderové prvky a sexismus v reklamě
Lenka Komínková