Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání. – Bc. Martina BRUŠTÍKOVÁ
Bc. Martina BRUŠTÍKOVÁ
Diplomová práce
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Methods of working with a pupil with PAS (autistic spectrum) as part of the primary education process.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na metody práce s žáky s poruchou autistického spektra v procesu základního vzdělávání. Hlavním cílem je zjistit vzdělávací metody a principy využívané pedagogy ke vzdělávání žáků s PAS na základních školách a základních školách speciálních. Cílem je také zhodnotit proces, podmínky a vnímání učitelů a asistentů pedagoga na vzdělávání těchto žáků. Práce je členěna na …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on methods of working with students with autism spectrum disorder in the process of basic education. The main goal is to find out the educational methods and principles used by teachers to educate pupils with ASD in primary schools and special primary schools. The aim is also to evaluate the process, conditions and perception of teachers and teaching assistants in the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRUŠTÍKOVÁ, Martina. Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková
Název
Vložil
Vloženo
Práva