Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání. – Bc. Martina BRUŠTÍKOVÁ
Bc. Martina BRUŠTÍKOVÁ
Master's thesis
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Methods of working with a pupil with PAS (autistic spectrum) as part of the primary education process.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na metody práce s žáky s poruchou autistického spektra v procesu základního vzdělávání. Hlavním cílem je zjistit vzdělávací metody a principy využívané pedagogy ke vzdělávání žáků s PAS na základních školách a základních školách speciálních. Cílem je také zhodnotit proces, podmínky a vnímání učitelů a asistentů pedagoga na vzdělávání těchto žáků. Práce je členěna na …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on methods of working with students with autism spectrum disorder in the process of basic education. The main goal is to find out the educational methods and principles used by teachers to educate pupils with ASD in primary schools and special primary schools. The aim is also to evaluate the process, conditions and perception of teachers and teaching assistants in the education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRUŠTÍKOVÁ, Martina. \textit{Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/fwmr0w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRUŠTÍKOVÁ, Martina. Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UPREVmi
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights